Thursday, 15 March 2012

playlist.

Playlist aku minggu ni.

1) weezer
2)natalie imbruglia
3)the album leaf

And untuk lagu-lagu hardcore punk aku memilih,
Figure Four

Actually dah lama aku tak dengar lagu.
2 tahun lebih aku hidup tanpa lagu.
Now aku nak menghiasi hari-hari aku dengan lagu-lagu yang aku suka.

Ya.aku sudah bebas untuk membuat apa yang aku minat.
I love my life.

No comments:

Post a Comment

♥ thanks for reading ♥