Playlist aku minggu ni.
1) weezer
2)natalie imbruglia
3)the album leaf
And untuk lagu-lagu hardcore punk aku memilih,
Figure Four
Actually dah lama aku tak dengar lagu.
2 tahun lebih aku hidup tanpa lagu.
Now aku nak menghiasi hari-hari aku dengan lagu-lagu yang aku suka.
Ya.aku sudah bebas untuk membuat apa yang aku minat.
I love my life.
1) weezer
2)natalie imbruglia
3)the album leaf
And untuk lagu-lagu hardcore punk aku memilih,
Figure Four
Actually dah lama aku tak dengar lagu.
2 tahun lebih aku hidup tanpa lagu.
Now aku nak menghiasi hari-hari aku dengan lagu-lagu yang aku suka.
Ya.aku sudah bebas untuk membuat apa yang aku minat.
I love my life.
No comments:
Post a Comment
♥ thanks for reading ♥